nedjelja, 30. travnja 2017.

TRAVANJSKI FAVORITI

Zadnji dan u mjesecu rezerviran je za šminku. Ovaj mjesec probala sam par odličnih Misslyn cosmetic proizvoda. Nisam netko tko voli puno ekspermentirati ni mjenjati proizvode i zato me je ova šminka pozitvno iznenadila, kako kvalitetom, tako i pristupačnom cijenom.
Ako me pratite na mom Instagram profilu (ovdje), onda znate da sam koristila ove proizvode:


  • ultimate stay make up foundation
  • high shine duo sjena za oči
  • liquid eyeliner 1
  • XXL VOLUME & LOLITA LASHES maskare
  • high passion 94 ruž za usne 
  • smooth lip liner 38 olovka za usne


Puder koji sam koristila više odgovara masnoj koži, odličan je, fino izgleda na licu i ne razmazuje se i ne ostavlja ružne tragove po licu. Ono čime sam posebno oduševljena i što mi je postao defintivno broj jedan kada su ti proivodi u pitanju su svakako pomenute maskare i ruž i olovka za usne. Ove stvari su prešle u svakodnevnu upotrebu i odkako sam ih probala ne vadim ih iz torbe.  ;)

Olovku za oči i sjene sam isprobala za noćni izlazak, budući da se u dnevnim kombinacijama jako malo ili gotovo nikako ne šminkam. Također super proizvodi, ne razmazuju se i izdržali su čitav izlazak.

Kada je riječ o kozmetici naravno da svakom tipu kože ne odgovaraju isti proizvodi i da sve ovisi o tipu kože, ali mislim da se svakako isplati isprobati ove proizvode, pogotovo ako ste u potrazi za nekim od navedenih. Sve nabrojane možete kupiti u CM cosmetic marketu i ako se odlučite za neki, javite mi dojmove, jedva čekam da čujem i vaše mišljenje... :)






Nema komentara:

Objavi komentar